Tung start i livet.

0kommentarer

Satt och kollade på skavlan för någon dag sedan, dem pratade om känslor och om hur ångesten över att någon nära skulle lämna dem påverkade deras liv.
I varje ord dem säger känner jag igen mig. Det är läskigt att rädslan över att bli lämnad kan ta sån stor del av ens liv. Att man låter den ta över ibland.. 
Jag borde inte vara rädd över att bli lämnad, jag har ju blivit det förut. Av den ända människan i världen som lovar att alltid finnas kvar, den som alla människor ska kunna lita på. Hon lämnade mig och jag överlevde. 
Jag är en stark tjej, eller kvinna snart. 
Man kan verkligen överleva allt, om man har rätt människor om kring sig. Om man får det rätta stödet. 
 
Nej, nu ska jag inte sitta och filosofera mer. Ska ut och springa en runda! :)
 

Kommentera

Publiceras ej