Håll i hatten...

1kommentarer

... livet stormar.

- som vanligt då eller? Kvinnan jag vill radera ur mitt liv vill inte bli raderad. Det är så svårt att gå emot normer, vad samhället säger och tycker är rätt. För det jag vill göra är så fel, det kniper i magen, vilket är egentligen rätt?
Att radera någon som man inte bör, inte får, radera ur sitt liv.. Eller att faktiskt må dåligt, lida, över personens beteende. Alla svekfulla situationer, alla gånger du försökt få mig må dåligt.. Men vilja? Ah, det känns faktiskt så.
Detta borde ingen människa få gå igenom. Alla borde få bli älskad av den kvinnan.

1 kommentarer

beciell

24 Dec 2012 01:15

Behöver din och DIN hjälp.. Jag deltar i en tävling och ligger just nu på 2a plats, vill du hjälpa mig till första? :) Det ENDA du behöver göra är att trycka här, så är din röst registrerad: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 (Det är en tävling med CDON.com) TACK så mycket för din hjälp :) <3 God jul!!

Kommentera

Publiceras ej